Een ziel op zich - Gedichten over gemis

Ik mis mijn oma, dat mag iedereen weten. Maar ik mag ook niet vergeten dat ik gelukkig ben. Ik schreef deze gedichten na het overlijden van mijn oma en heb nooit gedacht er een bundel van te maken, laat staan ze uit te geven. Ik moet zeggen dat ik erg blij ben dat ik deze stap toch gemaakt heb. Het lezen van mijn gedichten brengt mij troost en ik hoop jou ook. Naarmate de tijd verstreek begon ik mijn verdriet te plaatsen en me fijner te voelen. Ik schreef meer vanuit geluk en ik hoop dat je dat kunt voelen terwijl je de bundel leest. Een ziel op zich is een deel van mezelf; zorg er goed voor, laat het doordringen en voel vooral voldoening.

Is Een ziel op zich - Gedichten over gemis het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Een ziel op zich - Gedichten over gemis