Flow

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

Flow leidt tot winst Iedereen herkent het gevoel van flow. Dat voelt goed en het leidt tot onvermoede prestaties. Marc Lammers en Ton Hendrickx bewijzen dat flow maakbaar is. Voor uw team, uw bedrijf of uw organisatie. Aan de hand van een flow-opstelling met elf eigenschappen verklaren zij de groeiende kans om als team in een flow te komen. De effectiviteit van teamleden en het gezamenlijke resultaat verbetert hierdoor. Flow leidt tot winst. Marc Lammers veroverde als hockey(bonds)coach vele internationale titels, waaronder het Europees, Wereld- en Olympisch Kampioenschap: ''Wij zijn tot veel meer in staat dan we zelf denken. Jezelf overtreffen is niet langer een verrassing.'' Ton Hendrickx werkt met zijn bedrijf Heruitvinder voor vele opdrachtgevers: ''Flow is gratis, maar je krijgt het niet voor niks. Je inspanningen richten op flow verveelvoudigt je resultaten.''

Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
14 augustus 2020