Ganymedes 16

Dit jaarboek voorziet in de algemeen geaccepteerde evenwichtige staalkaart van het beste dat de Nederlandse fantastische literatuur voortbrengt. Met trots presenteren we de pennevruchten van (alfabetisch): Martijn Adelmund, Jaap Boekestein, Margot Eppink, Rob Geukens, Johan Klein Haneveld, Mike Jansen, Marco Knauff, Jan J.B. Kuipers, Oxana Langbeen, Paul van Leeuwenkamp, Remco Meisner, Max Moragie, Nienke Pool. Rik Raven, Frank Norbert Rieter, Frank Roger, Jack Schlimazlnik, Robert Smets, Gidion van de Swaluw, Robbert Jan Swiers, Tais Teng, Benne van der Velde, C.P. Vincentius en Petra de Vries. Zoals elk jaar ook nu weer warm omhelsd door een schilderij van de hand van "Ganymedes-roerganger" Vincent van der Linden.

Redactionele recensie

Recensies (3)

Meer recensies

Is Ganymedes 16 het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ganymedes 16