Hardcore History

Wie wint er als je het leger van Napoleon tegen dat van Caesar zou laten vechten? Waarom zien we Alexander de Grote als kundig strateeg en Hitler als tiran? Hoe zou de wereld eruitzien als het jaar 1066 anders was verlopen? En wat gebeurt er als de halve wereldbevolking uitsterft, zoals tijdens de pestepidemie? Meesterverteller Dan Carlin analyseert onze geschiedenis en geeft er een intrigerende en humoristische draai aan. Geen saaie feitjes, maar levendige anekdotes die ons veel leren over het heden en de toekomst. Van de bronstijd via het oude Carthago naar de wereldoorlogen; Carlin beschrijft het verleden zoals het nog niet eerder werd beschreven. Een aanrader voor iedereen met een warm hart voor geschiedenis.

Recensies (4)

Meer recensies

Is Hardcore History het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Hardcore History