Hartzuur

Gelezen 102 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 29 Favoriet 3 Recensies 0
Thrillers & Spanning Spots 2 Top25's 1   Topics 0

Zijn leven is een puinhoop en rechercheur Harry Bosch wordt gedwongen zichzelf eens recht in de ogen te kijken. Hij schrikt. Zijn vriendin is bij hem weg, hij drinkt weer en zijn nieuwe, na een aardbeving onbewoonbaar verklaarde huis staat op instorten. Dat zijn baas hem ook nog verbiedt op het bureau te komen, zit hem nog het meest dwars. Ook al gaat hij met tegenzin naar zijn verplichte sessies bij een politietherapeute, gaandeweg geeft hij toe aan wat al jaren aan hem knaagt: de onopgeloste moord op zijn moeder. Hij heropent de zaak die hem sinds zijn twaalfde achtervolgt... een zaak waarin destijds zelfs niemand in staat van beschuldiging werd gesteld. De moord op zijn moeder stinkt. Zij was prostituee en het is overduidelijk dat er met dossiers in geknoeid.

Harry moet zijn schaamte overwinnen en ontdekt dat een machtige hand kroongetuigen buiten beeld heeft gehouden. Een spoor dat dertig jaar geleden aan de zelfkant van het leven begon, leidt Harry onmiskenbaar naar een wel zeer welvarend deel van de stad. Maar hoe dichter hij zijn doel nadert, hoe beklemmender en gevaarlijker het wordt.

Pockets populaire fictie
Spannende boeken algemeen