Herstart

Herstart

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
De 35-jarige Maud probeert na de dood van haar man en haar twee kinderen een nieuw leven op te bouwen. Ze is daarom Bed & Breakfast Libje! begonnen, prachtig gelegen aan het water Keesjes Killeke in de Brabantse Biesbosch.
Maud verheugt zich op een gezellige week met nieuwe gasten. Maar direct na hun aankomst hangt er een gespannen sfeer in de B&B. De geheimen en problemen van de vijf gasten lijken een zorgeloze vakantie in de weg te staan. Als de 11-jarige Fleur, dochter van een van de gasten, verdwijnt, stijgt de spanning nog verder. Maud, de politie en de directe familie proberen te achterhalen wat er met Fleur is gebeurd. De andere B&B’ers doen hun best afleiding te vinden in de prachtige natuur rondom Libje!.
De sluimerende geheimen laten zich echter niet naar de achtergrond drukken. Ze komen steeds dichter naar de oppervlakte, klaar om de levens van Maud en haar gasten overhoop te gooien. Daardoor merkt niemand de schimmige figuur op die hen, verscholen tussen het riet, scherp in de gaten houdt…

Literaire thriller
Kabook Publishing