Het Boekenbal

Het boekenbal

Rank 3411 Gelezen 41 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 38 Favoriet 0 Recensies 18
Feelgood Lijsten 1 Spots 2   Topics 0

Hét boekenevent van het jaar, boze auteurs, een misdaadverhaal dat ineens waargebeurd lijkt te zijn: De Verhalenfabriek is een humoristische serie over het boekenvak, geschreven door redacteur Juul.

De Verhalenfabriek is de e-bookonly uitgeverij van Evelien. Als uitgever heeft ze een geweldig team om zich heen verzameld met Juul de redacteur en Elles de marketingtijger. Het boekenbal is hét evenement van het jaar in de uitgeefwereld en de kaartjes zijn schaars. Als stagiair Madelief een inschattingsfout maakt met de kaartjes en hun belangrijkste auteur dreigt weg te lopen, moet Evelien de boel zien te redden. Juul ontmoet een knappe schrijver op het boekenbal en is helemaal weg van hem, maar ziet hij haar wel staan?

Feelgood
Populaire fiction algemeen