Het familiegeheim van Florence Grace

Het familiegeheim van Florence Grace

Rank 2848 Gelezen 203 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 223 Favoriet 4 Recensies 5
Literatuur & Romans Lijsten 1 Spots 3   Topics 0
Florence Buckley woont bij haar oma op de uitgestrekte heidevelden van Cornwall. Ze leiden een simpel maar gelukkig bestaan. Totdat Florence' oma overlijdt, en er een lang verborgen geheim aan de oppervlakte komt: Florence blijkt familie te zijn van de rijke en beruchte familie Grace.

Halsoverkop verhuist Florence van het ruige platteland naar de sprankelende grote stad, waar ze wordt ondergedompeld in overvloedige rijkdom. Al snel blijkt echter dat dit leven een keerzijde heeft, want Florence raakt het contact kwijt met de mensen van wie ze houdt. Nieuwe regels en normen vliegen haar om de oren, en dan is er ook nog de aantrekkingskracht tot de mysterieuze Turlington Grace, die duistere geheimen lijkt te koesteren...

Xander Uitgevers B.V.
14 september 2021