Hitchiker's Guide 6 - En dan nog iets
  Lees een fragment

En dan nog iets

Gelezen 27 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 21 Favoriet 0 Recensies 1
Fantasy & SF Artikelen 2   Topics 0

Jaren geleden, toen de Vogons naar onze planeet kwamen om die te vernietigen, sloeg Hugo Veld aan het liften door het transgalactisch universum. Hugo heeft inmiddels de lengte, breedte en diepte van het bekende universum doorkruisd; is voorwaarts en achteruit door de tijd gegaan; opgeblazen, opnieuw in elkaar gezet, kleurrijk beledigd (meer dan strikt noodzakelijk), wreed gevangengezet en op nog tenenkrommendere wijze vrijgelaten. En natuurlijk heeft hij nog steeds de zin van het leven, het universum en de rest niet door. Nu is Hugo weer thuis: de aarde bestaat nog! Maar voor hij zijn eerste langgewenste kop koffie kan nemen, ziet hij zijn dromen weer in rook opgaan net als alle oceanen op aarde. De planeet dreigt opnieuw te vergaan. En dan nog iets... is het onverwachte maar heel erg gewenste zesde deel in de Hitchhikers-saga. Met een pantheon van werkloze goden, de alom geliefde losgeslagen Galactische president, een groen buitenaards wezen met liefdesverdriet, een heel irritante computer en op zijn minst één heel groot stuk kaas.

Sciencefiction & Fantasy
Science fiction
Hitchhiker's Guide tot the Galaxy (6)
Lia Belt
Boekerij - Mynx
23 september 2010
07 oktober 2011

Reacties op: En dan nog iets