Hummus

Hummus

Gelezen 5 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
Culinair   Topics 0
In Hummus vind je meer dan 60 lekkere en gezonde recepten voor allerlei smeersels en dips. Van smaakvolle kruidenpesto tot chocolade-hazelnootpasta! Het lekkerst om zelf te maken!
Hummus, smeersels en dips
In Hummus vind je recepten voor hummus, smeersels en dips. Ook is er een hoofdstuk gewijd aan alles waarmee je kunt dippen, zoals heerlijk zadenbrood, blini's en crackers.
Meer dan 60 recepten
Meer dan 60 recepten voor hummus en andere smeersels en dips zijn in dit boek verzameld. Denk bijvoorbeeld aan hartige dips als boerenkoolhummus en kruidenpesto. Of zoete smeersels zoals chocolade-hazelnootpasta en kumquatmarmelade. Snel en makkelijk, en het lekkerst als je ze zelf maakt!
Culinair
Eten en drinken algemeen
Becht
12 juni 2017

Recensies

Ga voor supergezond

door: Ingridje 1 like
Een broodje kaas, hesp of salami is wel eens lekker maar er zijn nog zoveel meer lekkere dingen dan het traditionele broodbeleg. Dit moeten ze ook gedacht hebben bij het samenstellen van het boek Hummus uit de Super Groen-serie van uitgeverij Gottmer/Becht. 67 recepten voor hummus, spreads en...