Ik

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Het boek Ik helpt je antwoorden te vinden op de belangrijkste levensvragen: Wie ben je en wat wil je? Maar het antwoord hierop is slechts het vertrekpunt. Neem de regie weer stevig in handen!

Meer dan 28.000 exemplaren verkocht!

Het boek Ik helpt je antwoorden te vinden op de belangrijkste levensvragen: Wie ben je en wat wil je? Maar het antwoord hierop is slechts het vertrekpunt. Remco Claassen ontwikkelde een frisse aanpak, waarmee je de regie weer stevig in handen neemt. Je leert je weg uit te stippelen, je koers vast te houden, externe impulsen het hoofd te bieden (hoe goed bedoeld dan ook) en je leert anderen voor je karretje te spannen. Met als resultaat: méér succes en méér energie. De spiraal keert zich om! Het boek Ik is volledig op jouw lijf geschreven en gaat je helpen om:

- beter dan ooit in kaart te krijgen wie je bent, wat je wilt en hoe je dat kunt bereiken.
- te ontdekken wat je talenten, je passies en je diepste kern werkelijk zijn.
- het mooiste op aarde te vinden: je eigen ik.

Remco Claassen is directeur van ADVANCE Leadership Development BV, een trainings- en adviesbureau dat zich richt op het ontwikkelen van talent op het gebied van leiderschap en effectiviteit. Hij wordt door velen gezien als de beste en meest effectieve managementtrainer van Nederland. Zijn stijl is energiek, ontwapenend, bot, speels en interactief. Hij weet serieuze en wetenschappelijk onderbouwde theorieën op een verfrissende en humorvolle manier te brengen. Hij heeft in de afgelopen jaren zijn ideeën omgezet en ontwikkeld en samen met co-auteur Mayta Braun de begrippen en concepten verfijnd. Dit belangrijke boek is het resultaat.
Unieboek | Het Spectrum