Intiem Favorieten Speciale Uitgave - Drie biljonairs, drie baby's

Feelgood   Topics 0
Deze mannen zijn bikkelhard, maar o zo sexy. Kunnen de Chandler-zusjes hen ontdooien - of zijn daar drie babytjes voor nodig?

Onverwachte erfgenaam

Cari Chandler zou Declan Montrose nooit kunnen vergeten. Haar zoontje zal haar altijd aan hem herinneren - het kind waar hij niets vanaf weet, omdat hij na een wilde nacht meteen vertrok. Nu is hij terug, om het gamebedrijf dat ze met haar zussen runt in te lijven. Cari zal dus niet alleen het bedrijf moeten beschermen, maar vooral haar geheim!
Verleiding in de strijd

Niemand haalt zo het bloed onder de nagels van Jessi Chandler vandaan als Allan McKinney. Alleen móét ze nu met hem samenwerken - een onmogelijke opgave! Dan krijgen ze ook nog samen de voogdij over het kindje van hun vrienden. Of brengt een baby hen juist dichter bij elkaar?

Verlangen naar de vijand

Emma Chandler, alleenstaand moeder van een schattig zoontje, krijgt nog één kans. Alleen als ze met een briljant idee komt voor het bedrijf dat haar door de Montrose-erfgenamen afhandig is gemaakt, behoudt ze haar baan. Althans, dat is wat Kell Montrose beweert. Maar kan ze de knappe Kell wel vertrouwen?

Deze verhalen zijn eerder verschenen.

Romantiek
Romantiek