Karel Klus 4: Karel Klus bouwt een huis

Karel Klus en zijn hond Boris landen met hun vliegtuig op het weiland achter de heuvel waar hun huis ligt. Eindelijk zijn ze na een lange, spannende en avontuurlijke reis weer thuisgekomen. Maar het huis van Karel staat er niet meer. Door een storm is er een dikke boom op het huis gevallen! Karel aait zijn hond en zegt: `We kunnen bij de pakken neer gaan zitten of de mouwen opstropen en blij zijn, dat we een nieuw huis kunnen bouwen! En zo krijgt Karel de kans om een nieuw huis te bouwen zoals hij het altijd al graag wilde hebben.

Is Karel Klus 4: Karel Klus bouwt een huis het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Karel Klus 4: Karel Klus bouwt een huis