9789464481556_front

Koningin van de hemel

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0

Lena is hoogzwanger als ze bericht van een ziekenhuis krijgt dat haar grootmoeder stervende is en naar haar heeft gevraagd. Ze twijfelt of ze erheen zal gaan, omdat ze haar vijfentwintig jaar niet heeft gezien. Maar nieuwsgierigheid wint het van haar twijfel. De afstotelijke, oude vrouw in het ziekenhuisbed, waarin Lena vaag haar grootmoeder herkent, grijpt haar arm vast wat een onaangename schok door haar lichaam geeft. Het laat een mysterieuze angst bij haar achter. Haar grootmoeder sterft zonder dat ze weet waarom ze naar haar heeft gevraagd. Haar man Dave helpt haar de akelige ontmoeting met haar grootmoeder te vergeten. Maar pas als hun dochtertje Madeliefje wordt geboren, verdwijnt haar grootmoeder uit haar systeem en is ze dol gelukkig met haar man en baby. Maar dan voelt ze haar grootmoeder weer dichterbij komen. Ze krijgt hersenschimmen waar ze met niemand over kan praten. Geen mens op aarde zal geloven wat zij denkt te zien. Zal het Lena lukken om de visioenen te overwinnen die haar leven en haar gezin bedreigen?

Brave New Books
19 november 2021
19 november 2021

Reacties op: Koningin van de hemel