Een aanname van waargebeurde gedachtes en geromantiseerde momenten. Alle gedichten en illustraties zijn gemaakt met een zekere sarcastische smaak. Van te voren wil ik ook graag gezegd hebben dat dit allemaal een stuk minder spiritueel en overdreven creatief is dan wat U in eerste instantie misschien dacht. Ik schrijf onregelmatig gedichtjes met een humoristische ondertoon en mocht er iets inhoudelijks U gefrustreerd, teleurgesteld en/of verdrietig maken dan verzoek ik U vriendelijk om het boekje te sluiten. Alvast bedankt voor het lezen.

Is Kwartvoorhalfzes - Een scherpe, snijdende en cynische gedichtenbundel met de nodige dosis humor het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Kwartvoorhalfzes - Een scherpe, snijdende en cynische gedichtenbundel met de nodige dosis humor