Langs een verre kust

Langs een verre kust

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0

Langs een verre kust van Karen Kingsbury is een meeslepende roman over een crimineel netwerk, een undercoveragent en een gefingeerde liefde.

Als kind werd Eliza Lawrence meegesleurd in de onderstroom van de Caribische zee en gered door de tiener Jack Ryder, die met zijn familie vakantie vierde.

Tien jaar later woornt Eliza nog steeds op de Cariben. Na het verlies van haar moeder en broertje, is Eliza op haar vader aangewezen en gaat ze bij hem wonen. Daar ontdekt ze dat hij bezig is met allerlei duistere praktijken, waar ze zelf ook slachtoffer van lijkt te worden. Ze wordt beperkt in haar vrijheid en als haar vader van plan is om haar uit te huwelijken aan een beruchte drugsbaron heeft ze geen mogelijkheid om hem daarin te weerstaan.

Dan keert Jack naar het eiland terug als undercover FBI-agent met de opdracht om een criminele bende op te rollen. Als hij opnieuw oog in oog staat met Eliza, zijn hun beide levens direct in gevaar. Als oplossing bundelen ze hun krachten door een verliefd stel te spelen. Kunnen ze elkaar redden of gaan ze beiden ten onder?

KokBoekencentrum Fictie
23 februari 2022
23 februari 2022

Reacties op: Langs een verre kust