Lekker slank

Je fit en energiek voelen, dat willen we toch allemaal? Een gezond eetpatroon vormt daarbij een belangrijke, eerste stap: kies er bewust voor om zelf te koken en verse ingrediënten te gebruiken.

Het kookteam van Libelle helpt je graag op weg en bedacht 100 heerlijke, gevarieerde recepten voor elke dag. Haalbare gerechten waarin groenten een belangrijke rol spelen en die minder koolhydraten, verzadigde vetten en geraffineerde suikers bevatten.

Wil je graag een paar kilo's kwijtraken of wil je gewoon wat gezonde inspiratie: met deze haalbare recepten boordevol smaak houd je je nieuwe eetgewoontes moeiteloos vol!

Is Lekker slank het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Lekker slank