Magdalena's droom

Magdalena's droom

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 0
Het daverende slotdeel van de meeslepende Koffietrilogie.
Het is Eberhard Ahrensberg gelukt na de oorlog: samen met zijn gezin is hij van het kleine stadje Euweiler naar Aken verhuisd om zijn koffiebedrijf verder uit te breiden. Maar steeds weer doen zich moeilijkheden voor die hem voor grote uitdagingen stellen. Ondertussen heeft zijn vrouw Magdalena eigenlijk maar één droom: moeder worden.
Decennia later is kleindochter Corinne Ahrensberg gelukkig getrouwd met Noah, met wie ze samen een dochter heeft gekregen, Mia. Haar koffiebranderij heeft een vaste klantenkring en Corinne houdt van haar werk. Maar als ze een verkeerde bezorging binnenkrijgt, lijkt dat nog maar het begin van een berg problemen... Lukt het haar om net als haar opa Eberhard het familiebedrijf te redden?
Lezers over eerdere delen in De Koffietrilogie:
‘Ik heb echt genoten van dit boek, het is een mooie mix tussen het heden en het verleden. Ik wacht vol ongeduld op het volgende deel van de trilogie.’
‘Dit verhaal kent veel sterke persoonlijkheden die je een voor een in je hart sluit.’
‘Stern weet de familiebanden, geheimen en ruzies goed te omschrijven. Er is een goed evenwicht tussen de emoties in het heden en het verleden.’

Harpercollins
05 april 2022