9789021583976_front

Makkelijk, gezond en koolhydraatarm genieten

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0

‘Makkelijk, gezond en koolhydraatarm genieten’ van PS. food & lifestyle helpt je met het bereiken en behouden van je ideale gewicht: met maximaal tien ingrediënten zet je binnen dertig minuten een gezonde maaltijd op tafel, of je nu het liefst zes keer per dag eet of het bij drie eetmomenten houdt. Dit kookboek biedt je alle handvatten om dagelijks gezonde, koolhydraatarme en eiwitrijke keuzes te maken, waarbij de rest van het gezin ook lekker kan meegenieten.

Dit boek bevat zeventig koolhydraatarme recepten voor ontbijt, lunch, tussendoor en diner, aangevuld met, adviezen en voorbeeldmenu’s en handige tips van sterrenchef Kris de Roy, én, voor de inspiratie, de ervaringen en favoriete recepten van Pauline Wingelaar, Bridget Maasland, Fabienne de Vries en Harry Piekema. PS. food & lifestyle, voorheen PowerSlim, waarbij onder persoonlijke begeleiding van voedingscoaches een gezonde en koolhydraatarme levensstijl wordt aangeleerd, focust zich niet alleen op afvallen, maar ook op het behouden van een gezond gewicht, door handvatten te bieden om een koolhydraatarme levensstijl aan te leren én vast te houden.

Culinair
Dieetboeken
Kosmos Uitgevers
26 oktober 2021
26 oktober 2021

Reacties op: Makkelijk, gezond en koolhydraatarm genieten