Meester Legende

Rank 1037 Gelezen 192 Aan het lezen 15 Wil ik lezen 181 Favoriet 25 Recensies 13
Young adult Artikelen 1 Lijsten 4 Spots 9   Topics 0

Meester Legende is het betoverende en meeslepende vervolg op de New York Times-bestseller Caraval van Stephanie Garber. Deze originele, romantische YA-fantasy met verrassende twist & turns houdt je van begin tot eind aan je stoel gekluisterd!

Vol overgave stort Donatella zich in een nieuwe voorstelling van meester Legende, dit keer ter gelegenheid van de 75ste verjaardag van de keizerin van het Meridiaanse Keizerrijk. Maar Tella speelt nog een ander dodelijk spel. In ruil voor informatie over haar verdwenen moeder, moet ze meester Legendes ware identiteit achterhalen. Terwijl ze zijn grootste geheim probeert te ontrafelen, groeit haar fascinatie voor hem. Tella heeft altijd gezworen nooit verliefd te worden, maar algauw bevindt haar hart – én daarmee haar leven – zich in groot gevaar…

‘Caraval is een sterk debuut en het verwondert me dan ook niet dat de filmrechten al verkocht zijn. Ik kijk alvast uit naar het tweede deel van deze nieuwe reeks.’ Pluizer.be

‘Wanneer komt deel 2? I NEED IT!' Coffieandcookies.wordpress.com, blogger *****

‘Dit boek moet, ik herhaal MOET, je gewoon lezen als je van fantasy boeken houdt! Kwanteinwonderland.nl*****

Het betoverende vervolg op de internationale besteller Caraval, waarin Scarlett en Donatella zich opnieuw laten meeslepen door theaterspektakel van meester Legende.

Young Adult
Fictie 15+