Obama

Zeer actueel boek over de nieuwe president van de Verenigde Staten Boordevol interessante weetjes over de Amerikaanse politiek, de presidentsverkiezingen, de jeugdjaren van Barack Obama, enz. Rijk geïllustreerd met kleurenfoto's Wanneer de kleine Barack Obama - 'noem me maar Barry' - geboren wordt op Hawaï, kan niemand vermoeden dat hem een gouden toekomst wacht. Zijn ouders scheiden wanneer hij twee is, en zijn Keniaanse vader verdwijnt voorgoed uit zijn leven. Maar Obama is een dromer en bereid keihard te werken om zijn dromen waar te maken. Hij gaat rechten studeren, stort zich op de politiek en slaat vriend en vijand met verstomming. Wat niemand ooit durfde te dromen, gebeurt: hij wordt de eerste zwarte president van de Verenigde Staten.

Is Obama het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Obama