Oud zeer

Gelezen 162 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 79 Favoriet 3 Recensies 8
Thrillers & Spanning   Topics 0
Jaren nadat Myron Bolitar zijn glanzende sportcarrière heeft moeten afbreken vanwege een geblesseerde knie, krijgt hij weer heel wat tegenslag te verduren. Zijn vaders hartaanval doet Myron in één keer beseffen dat zijn ouders niet onsterfelijk zijn. En Emily, die ooit zijn grote liefde was, neemt contact met hem op, met de mededeling dat haar dertienjarige zoon Jeremy doodziek is en zo snel mogelijk een beenmergtransplantatie moet ondergaan.

Myron wil niets meer met Emily te maken hebben. Dus wil hij ook die ene passende donor die Jeremy zou kunnen redden en die spoorloos is verdwenen, niet voor haar zoeken. Totdat hij hoort dat Jeremy zijn eigen zoon is. Dan gaat hij eropuit, op zoek naar een man die een eeuwigheid geleden in het niets lijkt te zijn opgelost. Wat hij op het spoor komt is een machtige familie die vastbesloten is de kaken stijf op elkaar te houden.

Spannende boeken algemeen
Oorspronkelijke titel
Darkest Fear
Myron Bolitar (7)
Meulenhoff Boekerij
12 maart 2001
12 maart 2001

Sander (Hebban Crew) Hebban Crew

Humor en spanning kunnen echt wel hand in hand gaan

door: Sander (Hebban Crew) 1 like

Onder het motto “'goede wijn behoeft geen krans”' heeft de Amerikaanse auteur Harlan Coben eigenlijk geen introductie meer nodig. In eigen land behoort de schrijver tot de best verkopende thrillerschrijvers van dit moment en prijken zo'n beetje alle belangrijke Awards voor het genre op zijn CV....

Reacties op: Oud zeer