Echt eten

Gelezen 10 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 13 Favoriet 0 Recensies 1
Culinair   Topics 0

Echt Eten. Maak jezelf sterker, gezonder en gelukkiger. Deze titel geeft de visie op voeding van Pascale Naessens weer en vat meteen samen hoe krachtig voeding is voor ons leven en welzijn. Met 75 eenvoudige lowcarbgerechten maakt Pascale Naessens dit statement helemaal waar. Lekker en gezond eten klaarmaken is leuk en simpel. Wie op deze manier kookt, neemt zijn lot in eigen handen om zichzelf en zijn of haar familieleden sterk en gezond te maken.

Het boek staat ook boordevol lifestyle-ideeën, tips voor mooi en romantisch tafelen en bruikbare informatie over voeding en gezondheid.

Na het recente boek Ketokuur, waarin Pascale Naessens het ketogeen dieet onder de loep nam, is de auteur er weer met een nieuw boek. Het staat boordevol gerechten volgens haar bekende, typische en favoriete methode: gematigd low carb met heel veel verse en pure ingrediënten. En, lekker meegenomen: het boek bevat veel heerlijke gezonde desserts.

Culinair
Eten en drinken algemeen