Plantaardig

Plantaardig

Culinair   Topics 0
PLANTAARDIG is een unieke culinaire gids voor een rijk, smakelijk en volwaardig plantaardig eetpatroon. Ontdek hoe je heerlijk en eenvoudig kunt koken op basis van granen, bonen, wortelgroenten, groene groenten, zeegroenten en leer hoe je zelf groenten kunt fermenteren.

Alexander Gershberg laat je kennismaken met de veelzijdigheid van de plantaardige keuken, versterkt door bijzondere Japanse en Israëlische smaaksensaties en kooktechnieken. Deze twee wereldkeukens zijn het toneel voor een nieuwe Nederlandse plantaardige kookstijl waar veel gebruik wordt maakt van groente en fruit van eigen bodem. Groenten zoals pastinaak, schorseneren, knolselderij, koolraap, aardpeer en nog veel meer vergeten groenten uit het ‘noorden’ beleven hier allemaal een welverdiende wedergeboorte.

PLANTAARDIG is voor de echte keukenveteraan en voor de thuiskok die geïnteresseerd is in de plantaardige keuken. Door lokale, simpele en betaalbare producten in het zonnetje te zetten, doet Alexander gedurfde suggesties voor een nieuwe stijl van eten, die zowel verrassend, lekker, duurzaam als betaalbaar is.

Culinair
Eten en drinken algemeen