Pretty Little Liars dl 3 - Perfectie

Pretty Little Liars dl 3 - Perfectie

Gelezen 20 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 11 Favoriet 0 Recensies 0

In Pretty Little Liars heeft iedereen wel wat te verbergen, vooral de vier vriendinnen Spencer, Aria, Emily en Hanna.
Drie jaar geleden waren Spencer, Aria, Emily, Hanna en Alison de populairste meisjes op school. Op hun Prada-schoenen, in Donna Karan-jurkjes en met gemanicuurde nagels paradeerden ze al roddelend door de gangen. Zij waren de meisjes tegen wie iedereen opkeek, maar die ook gehaat werden - met name de kattige Alison. Als Alison op een nacht op mysterieuze wijze verdwijnt, zijn Spencer, Aria, Emily en Hanna diep bedroefd, maar stiekem ook een beetje opgelucht. Dan worden de meisjes lastiggevallen door iemand die zich A noemt en vastberaden is om hun perfecte leventjes voorgoed te verpesten. Is Alison wel echt dood, of...?
SARA SHEPARD droomde altijd al van schrijven. Dat begon al toen ze vier jaar oud was en verhalen over haar zusjes dekentje BeeBee verzon. Tienerdrama's schreef ze voordat ze zelf een tiener was. Ze groeide op in Philadelphia, en gebruikte haar ervaringen daar bij het schrijven van haar 8 delige serie PRETTY LITTLE LIARS.

Feelgood , Literatuur & Romans
Populaire fiction algemeen