Reflectie

Po-e-zine 16: Reflectie Toen in 2019 de prachtige werken voor deze editie werden ingezonden wist niemand nog precies wat voor jaar 2020 zou worden. Een jaar dat waarschijnlijk nog voor lang of zelfs voor eeuwig in ons collectief geheugen gegrift zal staan. 2019 lijkt bijna te wonen in een ver verleden. Zorgvuldig werd er een passende titel voor deze bundel gezocht: 'Reflectie'. Een spiegel voorhouden voor jezelf, de mens of de wereld. Vooruitkijken en terugkijken. Toentertijd niet wetende dat er geen betere titel voor deze bundel kon worden gevonden. En nu, bijna een jaar later nadat de inzendingen begonnen, ligt hij voor u. Een blik in dat verre verleden... Onze dank gaat uit naar de bijdragers aan deze bundel: Paul Bezembinder, Chantal de Breyne, Folkert Buiter, Michaël van Caeneghem, Bert Deben, Nan van Delden, Petra Fenijn, Alexander Franken, Mattie Goedegebuur, Alain Goossens, Peter Goossens, Magda Haan, Erik F. Hemelt, Lynn Van Hoof, Marijke Hooghwinkel, Mireio, Stanislaus Bernardus Jaworski, Thea de Jong, Vincent Jongman, Marjolein Jua, Bob Kalkman, Muriël Kasmin, Yvonne van der Laan, Erwin the Librarian, Hans F. Marijnissen, Jan P. Meijers, Hans Mellendijk, Mark Mertens, Eric de Munnik, Sabine van den Oetelaar, Taco van Peijpe, Jack Stoop, Dirk van Stralen, Gerardo Insua Teijeiro, Marc Tiefenthal, Cor van Vliet, Robbert Voges, Pieternel de Vries, Bert Waber, Cor van Welbergen

Recensies (1)

Is Reflectie het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Reflectie