Ren, Rose, ren

Ren, Rose, ren

Gelezen 124 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 195 Favoriet 2 Recensies 11
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 4   Topics 0

De onweerstaanbare pageturner over een jonge singer-songwriter op de vlucht.
Nashville, America. De jonge Rose is liftend naar de muzikale hoofdstad gekomen, vastbesloten het te gaan maken als countryzangeres. Het blijkt een hard bestaan. Ze ontmoet de mysterieuze Ethan, die ze uit alle macht op afstand probeert te houden, en krijgt hulp van een gepensioneerde ster, waardoor er eindelijk deuren voor haar opengaan. Ethan begint steeds meer om haar te geven, maar vermoedt dat er veel leed schuilgaat achter haar hartverscheurende liedjes. Rose draagt een duister geheim mee uit haar verleden, dat ze koste wat het kost achter zich wil laten. Maar wat als het verleden haar inhaalt?
'Ik kan niet wachten tot mijn eerste boek uitkomt! De nummers van mijn cd heb ik geschreven op basis van de personages en situaties in het boek.' Dolly Parton
Dolly Parton is de bekendste countryzangeres ter wereld en James Patterson de meest succesvolle thrillerschrijver; van zijn boeken zijn meer dan 375 miljoen exemplaren verkocht.

Louise Koopman Anne-Marie Vervelde
Nieuw Amsterdam