Rookgordijn

Rank 210 Gelezen 376 Aan het lezen 17 Wil ik lezen 616 Favoriet 11 Recensies 13
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 3 Spots 12   Topics 0

Op oudjaarsavond wordt Oslo opgeschrikt door een explosie. Alles wijst in de richting van een terroristische aanslag.
Onder de gewonden bevindt zich iemand die Alexander Blix goed kent. Ruth-Kristine Smeplass is de moeder van Patricia, die tien jaar geleden op tweejarige leeftijd werd ontvoerd. Blix was toen betrokken bij het onderzoek, maar er is nooit een spoor van het meisje gevonden.
Als de vermissing opnieuw in het nieuws komt, raakt verslaggever Emma Ramm geïntrigeerd door de nooit opgeloste zaak. Blix en Ramm bundelen opnieuw hun krachten in een poging het rookgordijn rond de verdwijning van Patricia te laten oplossen.

Literaire thriller
Alexander Blix & Emma Ramm (2)
Kim Snoeijing
A.W. Bruna Uitgevers B.V.
05 januari 2021
07 januari 2021
9789400511385 , 9789044932058

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Greet Braem

Kees van Duyn Hebban Recensent

Gedegen politiethriller

door: Kees van Duyn 2 reacties 1 like ebook

Al jarenlang behoren Jørn Lier Horst en Thomas Enger tot de top van het Scandinavische misdaadgenre, maar pas in 2018 publiceerden ze hun eerste als duo geschreven thriller Nullpunkt. Onder de titel Nulpunt verscheen dit gezamenlijke debuut in februari 2020 in een Nederlandse vertaling. Rookgordijn...

Reacties op: Rookgordijn