Schorpioenenstaart

Rank 7697 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 25 Favoriet 1 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Van het nummer 1 bestsellerduo Preston & Child komt een spannende nieuwe thriller met archeoloog Nora Kelly en FBI-agent Corrie Swanson in de hoofdrol.

Wanneer in een afgelegen spookstad in New Mexico een gemummificeerd lijk wordt gevonden, moet FBI-agent Corrie Swanson op onderzoek uit. Ze neemt archeoloog Nora Kelly mee om het lichaam bloot te leggen. Maar wat ze uiteindelijk aantreffen is even onverwacht als schokkend: de overledene is klaarblijkelijk in hevige pijn gestorven, in foetushouding met loslatende huid en een grimas van pure doodsangst op het gezicht.

Op het lijk ontdekken ze een 16e-eeuws Spaans gouden kruis van onschatbare waarde. Wanneer ze eindelijk het lijk identificeren – en de bizarre doodsoorzaak achterhalen – openen Corrie en Nora een deur naar een angstaanjagende, geheime wereld vol oude schatten en moderne obsessies: een wereld die draait om een van de bepalendste, angstaanjagendste en transformerende momenten uit de geschiedenis van Amerika.

‘De thrillers van Douglas Preston & Lincoln Child steken met kop en schouders boven hun rivalen uit.’ Publishers Weekly

Thriller
Luitingh Sijthoff