De koning

Rank 3179 Gelezen 56 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 43 Favoriet 2 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Mijn echtgenoot is wreed, meedogenloos en verachtelijk. Ik haat hem met elke vezel van mijn wezen. De enige reden dat ik hem niet heb vermoord of heb geprobeerd om bij hem weg te gaan, is vanwege de belofte die ik heb gedaan. Ik heb mezelf verkocht aan hem om iemand te redden van wie ik hield ... en dit is de prijs die ik daarvoor moet betalen. k zat alleen in een bar toen een buitengewoon knappe man binnen kwam lopen. Hij had opvallend blauwe ogen, hoge jukbeenderen en een gespierd lichaam dat gemaakt was om te vechten. Hij was mooi. Ik kon mijn ogen niet van hem afhouden. Toen hij een drankje voor me bestelde, wees ik dat niet af. Ik was al heel lang niet meer seksueel aan mijn trekken gekomen, en ik wilde een echte man voor de nacht. Mijn man had veel verhoudingen, dus waarom zou ik dat niet ook kunnen doen? De eigenaardige ring aan zijn rechterhand viel me op, een diamant die in de vorm van een schedel was geslepen. Had ik toen maar geweten wat dat betekende, dan had ik geweten wie deze man was. De leider van de Skull Kings, hun koning.Een man die nog wreder en meedogenlozer was dan mijn eigen man.

Feelgood
Skull (1)