Slaap vast

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Een goede nachtrust is essentieel voor een goede gezondheid. Veel mensen vallen echter moeilijk in slaap, liggen wakker of worden te vroeg wakker. In Slaap vast legt Michael Mosley uit hoe slaapproblemen ontstaan en hoe je die met vasten, diëten, meditatie en beweging kunt aanpakken.

Mosley vertelt levendige verhalen over de talloze slaapexperimenten waaraan hij heeft deelgenomen. Hij heeft vele remedies getest en presenteert uiteindelijk een radicaal nieuw slaapprogramma van vier weken waarmee je weer snel een gezond slaappatroon kan krijgen.

Dit boek biedt verrassende inzichten en tips voor iedereen – van tieners en nachtwerkers tot ochtend- en avondmensen – en staat vol met recepten die het microbioom in de darmen voeden en de slaap bevorderen.

Na zijn artsexamen werd Dr. Michael Mosley documentairemaker en presentator bij de BBC. Hij is auteur van internationale bestsellers over periodiek vasten, waaronder Het 8-weekse bloedsuikerdieet, Het slimmedarmendieet en De Snelle 800

Uitgeverij Nieuwezijds b.v.
01 januari 2020