Slow

Slow

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0
Wanneer de dagen korten en de buitentemperatuur daalt naar winters, is er geen betere plek binnenshuis dan de keuken. Het is de perfecte tijd voor echt comfort food: rijk gevulde soepen, langzaamgegaard vlees en gevogelte, curry’s, gegratineerde groenteschotels en meer. Van het fornuis en uit de oven: lekker koken en genieten.

'Slow' biedt de beste hartverwarmende recepten: van dampende bonensoep en 'clam chowder', risotto met geroosterde pompoen en salie, vis in zoutkorst kalkoen met een vulling van cranberry’s en chorizo, 'beef Wellington' en langzaamgegaarde lamsschouder op Griekse wijze.

Van voorgerecht tot en met dessert is 'Slow' het ideale kookboek: met een praktische indeling en een keur aan internationale receptuur, van Indonesische rendang tot en met Yorkshire pudding. Van echte klassiekers als ossobucco met gremolata tot en met minder bekende gerechten als gekonfijte zalm met venkel en sinaasappel, inclusief bijgerechten.
Culinair
Eten en drinken algemeen