Soep - bij Janneke thuis

Gelezen 5 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 2 Recensies 1
Culinair Artikelen 3   Topics 0

Soep bij Janneke thuis is het eerste boek in de nieuwe serie, Bij Janneke thuis.. Meer dan vijftig soepen, voor alledaagse en feestelijke momenten.
Voor lunch, borrel en diner. Voor lunch, borrel, diner. Soep voor de eerste kille herfstdag of voor sneeuwwitte winterdagen. Met prille lentegroenten of wanneer de overvloedige zomeroogst op de markt je toelacht. Soep voor het hele gezin, soep-voor-twee, of wat te denken van een soepbuffet voor als het feest is? Met homemade grissini, Franse kaassoesjes, pestobroodjes, panfocaccia, geitenkaaskroketjes en meer voor erbij.
Janneke Philippi vertelt over de soepen die ze voor haar gezin maakt, over de herinneringen aan haar kindertijd en haar werk als kookboekenschrijfster en foodstyliste. Met dit boek gunt ze je een bijzondere blik in haar keuken!
Na de successen van Mijn favoriete desserts, Weekendlunch en Appeltaart, komt Janneke Philippi met een nieuwe serie waarin zij de recepten deelt van gerechten die bij haar thuis op tafel komen: Bij Janneke thuis!

Culinair
Eten en drinken algemeen