The vampire Diaries - Stefans Dagboeken 5 en 6 - Toevlucht en Gedwongen

The vampire Diaries - Stefans Dagboeken 5 en 6 - Toevlucht & Gedwongen

Gelezen 24 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 45 Favoriet 4 Recensies 0
Young adult Lijsten 1   Topics 0
Weer twee spannende boeken over de onweerstaanbare Salvatore-broers, waarin de jagers worden opgejaagd en een wrede vijand uit het verleden van Stefan en Damon opduikt.

Deel 5 – Toevlucht

Na de gewelddadige gebeurtenissen in Londen ligt het leven van -Stefan en Damon weer in puin. Langzamerhand komen ze erachter dat de bron van de haat en woede van hun aartsvijand zijn oorsprong vindt in hun eigen verleden – en bij de vrouw die hun levens voorgoed veranderde. Kunnen ze hun verschillen opzij zetten voordat hun tegenstander zijn bloedige plannen kan uitvoeren?

Deel 6 – Gedwongen

Stefan en Damon dachten dat ze het kwaad in de wereld wel kenden, maar niets en niemand is zo kwaadaardig als Samuel, de wrede -vampier die alles op alles zet om Katherines dood te wreken en de Salvatore-broers te vernietigen. Om te voorkomen dat Samuel de macht over zowel vampiers als stervelingen in handen krijgt, roepen Stefan en Damon de hulp in van wel heel onwaarschijnlijke bondgenoten: heksen.

Young Adult
Fictie 15+
Oorspronkelijke titel
The Asylum & Compelled
Stefans Dagboeken (5 en 6)
Karin Breuker
Unieboek | Het Spectrum
28 april 2014
30 april 2014

Reacties op: The vampire Diaries - Stefans Dagboeken 5 en 6 - Toevlucht & Gedwongen