Toch gered

Waargebeurd. Met open mond bekijken de jongens de beroemde waarzegster. Wat is dat in de ogen van die vreemde vrouw? Ze kijken dwars door je heen en ze houden je gevangen. Je móét naar haar kijken, je kán niet anders. 'Jij daar, kom eens hier.' Haar spitse vinger met de blauwgroene nagel wijst. Henk kruipt nog verder weg achter de brede rug van Meyndert. 'Nee, niet doen, jou bedoel ik.' Haar vinger priemt in zijn richting, haar ogen halen hem achter die rug vandaan. Hij móét aan die dwingende blik gehoorzamen. Zo begint het verhaal over de authentieke ervaringen van Henk van Wingerden, een mavoscholier, die verstrikt raakt in een wereld van hypnose, waarzeggerij, drugs, alcohol en satansgodsdienst. Henk wordt gevangen in de wereld van het occulte. En het net sluit zich steeds nauwer om hem heen. Er is echter een andere Macht!

Recensies (1)

Is Toch gered het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Toch gered