Verpest

Gelezen 148 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 210 Favoriet 6 Recensies 22
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Spots 2 Top25's 3   Topics 0

Liesbeth van Kempen heeft met ‘Verpest’ een thriller geschreven over de verstrekkende gevolgen van pesten.

Wanneer coach Barbara in Frankrijk een workshop verzorgt heeft ze al snel in de gaten dat de zeven deelnemers een gedeeld verleden hebben. De onderlinge sfeer is vijandig en ondanks Barbara’s verwoede pogingen komen ze niet nader tot elkaar. Wanneer gedurende de week steeds meer deelnemers verdwijnen wordt duidelijk dat het verleden de zeven in rap tempo en niet zonder gevaar inhaalt. In een race tegen de klok moet de waarheid achterhaald worden.
Liesbeth van Kempen werd met haar debuut ‘Gevaarlijk spel’ genomineerd voor de Hebban-debuutprijs. Zij is mede-oprichter van ‘Moordwijven’, een collectief van thrillerauteurs.

‘Spanning, originaliteit en goede plot. Van Kempen heeft het in huis en is daarmee een aanwinst voor het Nederlandse thrillerlandschap.’ Hebban.nl

Thriller
De Fontein Romans & Spanning
15 januari 2019
15 januari 2019

Weinig spanning en geen overtuigende plot

door: Diana Wienholds

Vincent van der Wal is de grote organisator én geldschieter achter de workshop die Barbara de Korte moet geven aan 7 personen. Hij wil anoniem blijven en meldt zich, vlak voor het begin van de workshop, zelf af. Al vrij snel blijkt, dat de deelnemers aan deze workshop elkaar kennen en er niet...

Reacties op: Verpest