Pretty Little Liars

Vertrouwen

Rank 2192 Gelezen 21 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 22 Favoriet 0 Recensies 0
Literatuur & Romans Lijsten 1   Topics 0

VERTROUWEN - het 2e deel van de verslavende 8-delige Young Adult-serie PRETTY LITTLE LIARS, ook populair als Netflix-serie.

In PRETTY LITTLE LIARS heeft iedereen wel wat te verbergen, vooral de vier vriendinnen Spencer, Aria, Emily en Hanna.

In het rijkeluisstadje Rosewood, Pennsylvania, waar achter de liefste glimlach een verschrikkelijk geheim kan schuilgaan, zijn vier Pretty Little Liars - Spencer, Aria, Emily en Hanna - heel ondeugend... Spencer heeft het vriendje van haar zus afgepakt. Aria heeft een gebroken hart vanwege haar leraar Engels. Emily is dol op haar nieuwe vriendin Maya, meer dan dol zelfs. En Hanna wil er zo wanhopig graag onberispelijk uitzien dat ze er letterlijk ziek van wordt. Maar het ergst van alles is een afschuwelijk geheim - en als dat uitkomt kan dat hun fijne leventjes ruïneren. En iemand die zich A noemt dreigt dat te gaan doen. Maar wie is deze geheimzinnige A? En zijn je beste vriendinnen te vertrouwen?

SARA SHEPARD droomde altijd al van schrijven. Dat begon al toen ze vier jaar oud was en verhalen over haar zusjes dekentje BeeBee verzon. Tienerdrama's schreef ze voordat ze zelf een tiener was. Ze groeide op in Philadelphia, en gebruikte haar ervaringen daar bij het schrijven van haar 8 delige serie PRETTY LITTLE LIARS.

Literatuur & Romans , Feelgood
Populaire fiction algemeen