Verwachte wendingen

'Zolang ik haar ken, heeft ze altijd allerlei plannen gehad en eens in de zoveel tijd neemt ze een drastisch besluit, gooit ze het roer compleet om en gaat ze iets doen waar niemand op gerekend heeft.'
De levens van Celeste, Silke, Hester en Aleid kruisen elkaar op verschillende momenten wanneer zij, ieder voor zich, voor een belangrijke keuze staan. Je huis kwijtraken, een kans krijgen om door het glazen plafond te breken, last hebben van je zieltogende relatie of opgezadeld zijn met een vriendinnenclub, die aanvoelt als een nekklem. Allemaal zaken, die dringend een besluit behoeven, want zo kan het niet langer.
Vijf verhalen, die met elkaar verbonden zijn door de hoofdpersonen en hun soms moeizaam tot stand gekomen beslissingen, inclusief de voorspelbare gevolgen.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Verwachte wendingen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Verwachte wendingen