Vinland

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

Het tweede deel van De Jomsviking-serie nu in midprice

Viking Torstein Tormodson moet ontsnappen aan de toorn van Olaf Tryggvason en zijn leger. Torstein, hoofd van de Jomsvikingen, en een genootschap van Vikinghuurlingen, vlucht naar het westen. Hij gaat op zoek naar de mythische lariksbossen die volgens geruchten aan de andere kant van de oceaan te vinden zijn, in het land dat de Vikingen ‘Vinland’ noemen. Maar Vinland zit vol gevaren – zal Torstein ooit naar huis terugkeren?

Vinland geeft lezers een uniek inkijkje in de levens van de eerste kolonisten van Noord-Amerika en in de conflicten die ontstonden met de machtige inheemse volkeren uit de omgeving.

In de pers

‘Dit is verreweg het allerbeste boek dat ik over Vikingen heb gelezen.’ **** Hebban.nl

‘Een Game of Thrones meets The Lord of the Rings-achtig epos… Met Bull-Hansens enorme kennis en kunde weet hij Torstein en zijn gevolg werkelijk subliem tot leven te wekken. Een fantastisch epos over een fascinerende tijd.’ **** ThrillZone.nl

‘Bull-Hansen doet het weer: een fantastische Vikingthriller. Zo intens dat je het bloed haast ruikt en een extra deken nodig hebt tegen de kou uit de Vikingtijd.’ Bok365

Spannende boeken algemeen
Meulenhoff Boekerij B.V.