Vlees!

Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 1
Culinair Artikelen 1 Lijsten 1   Topics 0
Vlees, mits goed en diervriendelijk: Herman den Blijker is er dol op. In zijn nieuwe kookboek Vlees! leert hij ons alles over rund- en kalfsvlees. Van rood of gegaard vlees tot orgaanvlees, Herman den Blijker weet er een heerlijk gerecht bij. En ook alle technieken en bereidingen komen aan bod, van bakken en stoven tot rijpen, evenals aankoop- en bewaaradvies. Met dit kookboek weet je altijd wat voor vlees je in de kuip hebt, en vooral: hoe je er het beste van maakt.

Herman den Blijker combineert het ondernemerschap met het kookambacht. Hij is eigenaar van restaurant Las Palmas, presenteert succesvolle tv-programma's als Mijn tent is top en Herrie gezocht. Hij schreef eerder Herman, Altijd trek, Koken met Herman en Herman dichtbij.
Culinair

Lezerswaarderingen

Artikelen over Vlees!

Meer artikelen

Recensies

Een stevig en stoer no-nonsens boek

door: Jeanette 1 like

Het boek Vlees heeft het uiterlijk, karakter en formaat van de schrijver. Stevig, stoer en no-nonsens. Je ziet gelijk dat dit niet om te lachen is. Zelfs het gekozen lettertype, zeker van de titels van de recepten, is ontzettend stoer. Dit is het serieuzere werk. Rundvlees en wel 100% rundvlees en...