Wat er te redden was

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0

1972, Bangkok: Genevieve en Robert Preston leven in een prachtig huis achter een hoge muur, met hun drie kinderen en een klein leger aan bedienden. Genevieve streeft ernaar te leven zoals ze dat thuis in de VS zouden hebben gedaan - met ballet en paardrijlessen voor de kinderen, luxe diners en een volmaakt huishouden. Maar in werkelijkheid werkt Robert voor de Amerikaanse inlichtingendienst, belandt Genevieve in een verhitte affaire en blijkt hun gezin een kwetsbaar doelwit in een snel veranderende wereld en een land dat ze nooit helemaal zullen begrijpen. Hun leven spat uiteen wanneer de achtjarige Philip plotseling verdwijnt.

2019, Washington D.C.
: Laura wordt benaderd door een vreemde die beweert haar broer Philip te zijn die veertig jaar geleden verdween...
Wat er te redden valt is een onvergetelijke roman over een gezin dat uiteenvalt door verlies en verraad, en over de schoonheid die zelfs te midden van de scherven kan bestaan.

The House of Books
20 mei 2021
20 mei 2021

Reacties op: Wat er te redden was