Werkboek De Vierde Dimensie

Werkboek

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0

"Loop niet met de massa mee, maar kies je eigen pad." De vierde dimensie Het ontdekken van de vierde dimensie begint bij de bewustwording dat deze bestaat. In dit werkboek leer je wat de vierde dimensie precies is en hoe je deze concreet kunt toepassen. Intuïtie bedriegt niet We vertrouwen teveel op ons verstand. We moeten meer afgaan op ons gevoel. Intuïtie bedriegt nooit en is onze belangrijkste wegwijzer. Zinvol toeval Het zinvolle toeval komt voort uit raadselachtige verbanden van schijnbaar niet samenhangende gebeurtenissen. Toeval kunnen we wel degelijk beïnvloeden, veel meer zelfs dan dat we in eerste instantie vermoeden. Zo nemen we de leiding over ons leven in eigen hand. Eigen ervaring overtuigt! Elk hoofdstuk wordt afgesloten met oefeningen en opdrachten. Eigen ervaring overtuigt het meest. We leren om het toeval een handje te helpen en bevrijden zo de magiër in onszelf, die daar altijd al heeft gezeten. Hans Peter Roel (Soest, 1964) is de auteur van het boek "De Vierde Dimensie". Hij is een creatieve denker, die inspireert en en het talent heeft om mensen in beweging te krijgen. Hij weet spiritualiteit op een praktische en begrijpelijke manier over te brengen.

Religie & Spiritualiteit
Esoterie algemeen
De vierde dimensie
N.E.X.T. Company Publishers B.V.
23 januari 2020