Yoga Girls 1 - Lessen in de liefde

Lessen in de liefde

Gelezen 233 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 95 Favoriet 8 Recensies 4
Literatuur & Romans Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 5   Topics 0

Yoga Girl, de nieuwe serie van Audrey Carlan: net zo verslavend als Calendar Girl!

Voor lezers van Maya Banks, Jessica Clare, Jennifer Probst, E.L. James, Sylvia Day…

Yoga-instructeur Genevieve Harper is een blonde schoonheid met een groot verantwoordelijkheids-gevoel. Na een tragisch ongeval waarbij haar ouders omkwamen, doet ze haar uiterste best om haar broertje en zusje op te vangen, groot te brengen en geld voor hen te verdienen. Ze is vierentwintig, maar de liefde moet nog maar even wachten, want tijd voor mannen heeft ze niet.

Trent Fox staat bekend als een player, zowel op het basketbalveld als daarbuiten. Helaas dreigt zijn carrière als topsporter in gevaar te komen door een blessure. Hij hoopt dat yoga hem kan helpen en meldt zich aan bij yoga-centrum Lotus House. Daar ontmoet hij een kleine -blondine met prachtige donkere ogen, volle rondingen en lippen gemaakt om te zoenen. Hij weet haar te strikken voor dagelijkse privélessen, maar hoe sensueel hot yoga ook kan zijn, ze blijft professioneel… Of is dat maar schijn?

Lezers over de Calendar Girl-serie

‘Verrassend en spannend!’

‘Je zult snel merken dat deze reeks heerlijk verslavend is en je niet kan wachten op het volgende deel.'

‘Verrassend en sexy hoe je als lezer meegenomen wordt in de wereld van de exclusieve escort.’

‘Grappig boek dat je leest met een lach en een traan, het is moeilijk om weg te leggen. Je wilt het verhaal echt maand per maand uitlezen.’

‘De avonturen van Audreys arm candy zijn verslavender dan een sugar rush! #MustReadMaterial!’ Kwanteinwonderland.com

Populaire fiction algemeen
Yoga Girl (1)
Meulenhoff Boekerij B.V.
03 oktober 2017
03 oktober 2017

Reacties op: Lessen in de liefde