Zo bloot jij hier voor mij staat - Zo naakt zou ik willen zijn

Ken je dat gevoel van dromen en verhalen creëren in je hoofd, je fantasie de vrije loop laten? Jacqueline Bouwman kende dit gevoel maar al te goed en ontdekte dat zij hiermee meer wilde doen. Overal ?las? ze verhalen, rondom mensen, haar eigen ervaringen, de liefde in al haar facetten, herinneringen en de maatschappij. Inspiratie was er in overvloed. Het was duidelijk dat ze haar verhalen moest ventileren, dat voelde ze in elke vezel van haar lijf. Deze bundel is letterlijk een verzameling van haar ingevingen over (tijdloze) liefde, de lust, over datgene wat er zoal in ons hart en hoofd passeert. Zij hoopt met deze bundel jou te inspireren, iets van jezelf te herkennen? en er bovenal plezier aan te beleven. Volgens Jacqueline is uiteindelijk ieder gedicht onderweg naar iemand.

Is Zo bloot jij hier voor mij staat - Zo naakt zou ik willen zijn het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Zo bloot jij hier voor mij staat - Zo naakt zou ik willen zijn