I am Reacher

Daan van 't Westeinde 07 november 2018
Een mindere Reacher is altijd nog lekkerder lezen dan een Baldacci die schaamteloos ook een ex MP ten tonele ging voeren. Wat een sneuneus ben je dan! Child is van eenzame grote klasse. Reacher is één van de allerstoerste actiehelden uit de afgelopen 20 jaar. James Bond voor HBO-ers. Leest als een malle, verveelt maar heel soms en dat is erg fijn. Er begint toch stiekem wel wat sleet op de formule te komen, maar zelfs dat kan de pret niet drukken. Child heeft gezegd dat hij Reacher wel een keer zal laten sterven, dat zal me een dreun worden. Er zou ook een tv-serie in de maak zijn, dus dat gaat hopelijk de kleine Cruise als Reacher doen vergeten. Nu volgt de jaarlijkse depressie: De nieuwe Reacher is uit en pas over een jaar weer nieuwe! Help!

Meer recensies van Daan van 't Westeinde