3,5 sterren

Dadaantje 05 maart 2024
Ik heb een beetje gemengde gevoelens over dit boek, ik vond de eerste 150 blz maar niks en dat lag denk ik aan de manier waarop Martinez werd neergezet, de gesprekken kwamen niet zo vloeiend over.
Vanaf het tweede deel van het boek begon ik pas in het verhaal te komen en dat kwam omdat dan pas de andere hoofdkarakter wordt geïntroduceerd.
Er zijn ook een paar beslissingen die de karakters nemen die me gewoon onwaarschijnlijk lijken, ja ik weet dat dit fictie is maar de vraag waarom zo kwam een paar keer in mijn gedachten (heeft verder niks met de uiteindelijke plot te maken) Het verhaal heeft echter een paar onverwachte wendingen die wel verassend waren.
Ik vergelijk dit boek met andere maffia series die ik heb gelezen en ik kom hierdoor niet verder dan de 3,5 sterren.

Meer recensies van Dadaantje