positief verrast

Davon 29 november 2020
Wat stuur ik het boek van Andries Bik met een dubbel gevoel door! Het voelt alsof ik een vriend die de wereld rond gaat zeilen uit moet zwaaien!
Heel fijn voor de volgende lezer, (want ik las het via de facebook pagina selfpup cafe boeken auteurs lezers, ) maar ik verlies een vriend (het boek) uit het oog. Omdat ik er al zoveel over gehoord had ga ik ervan uit dat dit boek voor iedereen bekend is. Zo niet: het gaat over Andries die plots van zijn bed gelicht word en dan te maken krijgt met de rechtsgang in Nederland. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is.... hmmmm is dat zo?
Ik heb dit boek op mijn gemakje gelezen. Niet omdat het me niet boeide, nee zeker niet. Maar het leest zo lekker weg, dat ik het af en toe echt even weg wilde leggen om niet alles in 1 keer te lezen. Dat zou namelijk het verhaal geen recht doen.
Het verhaal loopt als een trein. Maar vergeet vooral niet dat het eigenlijk om máánden gaat! Het is verrassend, grappig en onthutsend tegelijk.
En verrek...ook ik wacht vol spanning deel 2 en 3 af.
Ook deze delen zullen lekker weglezen want dat past nu eenmaal bij Andries. Dat kan niet anders. (Het is trouwens prima om alleen dit deel te lezen hoor )
Dus zie je een kans? Grijp hem en lees dit boek van Andries Bik: Grand Hotel de bajes

Meer recensies van Davon