Aanrader!!!

Vandaag is: 'Slingers en stellages' uitgekomen! Het is het vierde deel van de Weddingplanner serie van Marijke Vos. En net als de voorgaande afleveringen was het weer een feestje om bij deze bruiloft aanwezig te mogen zijn. Maartje en Tessa zijn weer druk met het plannen en organiseren van een nieuwe bruiloft. Deze keer zelfs een dubbele bruiloft. Twee zussen, maar wel ieder met hun eigen wensen. Alles loopt voorspoedig, totdat de bruiden op het laatste moment van trouwlocatie gaan veranderen. Dit zorgt voor irritatie tussen Maartje en Tessa. Lost deze ruzie optijd op? Ook komen we natuurlijk Brenda, Antonia, Rob en Michiel weer tegen in deze fijne aflevering. Bedankt Marijke voor een goed begin van mijn dag!

Meer recensies van De boekenkast van Bianca