Zeer bijzonder boek over misbruik en seksuele uitbuiting

Dina1984 24 november 2022
Tetje schrijft op een aangrijpende en invoelbare wijze het misbruik dat zij meemaakte. Je kunt tot in je diepste vezels met de auteur meevoelen. Ik kon het bijna voor mij zien, maar het werd niet beangstigend. Tetje is een onbekende, maar veelbelovend auteur.

In het boek gaat het ook over de periode nadat Tetje uit de cirkel van geweld gekomen is en welke hindernissen zij op haar pad tegen gekomen is. In alledaagse zaken, maar ook in therapie. Zeer leerzaam. Ik was onder de indruk van de beschrijving van het herstelproces en de gedachten die in de hoofden van mensen met trauma zitten.

Tetje geeft herkenning en hoop voor iedereen die te maken heeft met trauma, misbruik en psychologie. Ik raad dit boek aan iedereen aan. Zeer waardevol. Aan het boek zijn columns toegevoegd van Esther van Wageningen. Dat is een fijne afwisseling en van toegevoegde waarde voor het boek.

Meer recensies van Dina1984