Sarah probeerde iets te zeggen, maar dat was te lang geleden.

hugo van der wildt 24 augustus 2020
Een mooie opvolger van the child finder(sneeuwmeisje). Naomi is opzoek naar haar zusje. Deze zoektocht gaat door maar is niet gemakkelijk. Naomi is tussen ook getrouwd. Zelfs de FBI komt mee op het toneel en zelfs met undercoveragenten.
Naomi leert Celia kennen tijdens haar zoektocht. De tweede verhaallijn. Leuk is iets anders. Niets dan de zwarte kant van het leven. Zal Naomi iets kunnen betekenen voor Celia?
Dus spannend vanaf het begin want gaan we haar zusje vinden?
Zeker zo mooi als het eerste boek.
Ook een aanrader. Hopelijk krijgen we nog veel boeken in deze verhaallijn. Hoop doet leven.
Ook hier weer teksten die veel zeggen:
Rijst, bonen en maisbrood. Betaal wat je kunt missen(meestal niets) of doe corvee klusjes in ruil voor eten. Spijtig maar het is de realiteit.

Een man loopt over het strand en staat stil als hij een jongen zeesterren in de zee ziet gooien. Er zijn honderden zeesterren aangespoeld, en de man zegt tegen de jongen dat hij ze echt niet allemaal kan redden. Maar wel eentje, antwoord de jongen.

Meer recensies van hugo van der wildt